Plekhanov University, Moscow, Russia - Reisverslagen van Mark Steetsel - WaarBenJij.nu Plekhanov University, Moscow, Russia - Reisverslagen van Mark Steetsel - WaarBenJij.nu

Plekhanov University, Moscow, Russia

Vanaf 29 augustus 2012 tot 25 januari 2013 ben ik in Rusland om mijn minor "Study Abroad" te volgen. Ik ga daar marketing en andere aansluitende vakken studeren aan de "Plekhanov University" te Moskou.

Op de university zit ook een campus waar ik zal gaan slapen en verblijven tijdens de koudste maanden in Rusland. Ben benieuwd hoe het daar za lzijn en benieuwd wat ik daar kan leren. Natuurlijk komen er ook verslagen van andere dingen en het uitgaan op te staan. Voor iedereen wat wils!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2013

Dogsledge trip in 't hoge noorden van Rusland

08 Januari 2013

De feestelijke decembermaand in Moskou!!

20 December 2012

Papa, Mama & Oma in Moskou!!

13 November 2012

Kalashni’s, gabbers, Vladimir & Suzdal

01 November 2012

De eerste sneeuw.... aaand it’s gone!
Mark

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7508

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 25 Januari 2013

Plekhanov University, Moscow, Russia

Landen bezocht: